Conditii legate de garantia produselor

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

Pentru a beneficia in cel mai scurt timp de garantie va rugam sa acordati atentie urmatoarelor:

1. Va rugam sa completati Formularul de retur aflat in contul dvs. descriind cat mai detaliat defectiunile observate.
2. In cel mai scurt timp veti fi contactat de unul din operatorii nostri.
3. In 24 de ore dupa ce ati fost contactat de unul din operatorii nostrii, un curier va veni la adresa indicata de dumneavoastra in formularul de retur pentru a ridica produsul defect.

Costul transportului pentru retururi va fi suportat dupa cum urmeaza:
1. De catre firma noastra in cazul in care produsele sunt defecte.
2. In cazul in care se constata ca produsele au fost deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand ramburs suma de 40 Lei (reprezinta contravaloare celor 2 transporturi tur-retur).


ATENTIE!

Pentru a beneficia de Garantie in cazul produselor din categoria Folii de protectie si Piese si Componente mentionam ca acestea trebuie sa fie testate/montate intr-un service GSM care va elibera un bon de service sau certificat de constatare (cu stampila) ce va atesta operatiunea efectuata. In caz contrar produsele nu beneficiaza de Garantie deoarece montarea lor necesita cunostinte tehnice de service.

In cazul ridicarii / primirii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, aveti obligatia de a incheia un proces verbal de constatare (care sa contina detalii despre coletul si / sau produsele deteriorate) cu agentul curier. In caz contrar, aceste produse nu vor beneficia de Garantie.

IMPORTANT! 

Nu fac obiectul Garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente / piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii inadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.) setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente in timpul functionarii echipamentelor.

In cazul LCD-urilor (Display-uri Telefoane) produsele sunt considerate defecte si se inlocuiesc doar daca au mai mult de 3 pixeli morti.

Mentionam ca se ofera Garantie numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi, astfel ca va rugam sa probati produsele inainte de a inlatura sigiliile, foliile protectoare si inainte de a le monta.

Produsele defecte vor fi reparate sau inlocuite cu produse similare. Mobiparts SRL isi rezerva dreptul de a alege modul de solutionare.

Pentru produsele defecte care nu pot fi reparate si nu exista stoc disponibil pentru inlocuirea lor, clientul poate solicita rambursarea banilor, dupa cum urmeaza:

Persoana juridica/  Persoana fizica- credit magazin, virament bancar

Credit magazin - suma disponbila in contul de magazin al clientului in urma stornarii produselor dintr-o factura, putand fi utilizat la achitarea unei comenzi noi.
Credit magazin - poate fi utilizat pentru achitarea unei facturi noi daca clientul din aceasta coincide cu clientul din factura de stornare ( Creditul magazin provenit din stornarea unei facturi cu client Persoana fizica nu poate fi folosit pentru achitarea unei facturi noi cu client Persoana juridica si invers; Creditul magazin provenit din stornarea unei facturi cu un client Persoana juridica nu poate fi folosit pentru achitarea unei facturi noi cu alt client Persoana juridica, chiar daca ambele firme au fost inregistrate in acelasi cont de client).
Contravaloarea transportului de la Vanzator la Cumparator se restituie doar daca factura se storneaza integral (in caz contrar, contravaloarea transportului nu se restituie deoarece ea costituie costurile de transport aferente produselor nestornate).

Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de Garantie, termenul fiind specificat in detaliile produsului.

Pentru produsele comercializate, Mobiparts S.R.L. nu isi asuma raspunderea defectiunilor survenite ca urmare a folosirii / montarii necorespunzatoare a acestora de catre client.

Pentru a beneficia de Garantie, va rugam sa ne comunicati problemele constatate in cel mai scurt timp posibil.

Returnarea produsului aflat in Garantie catre Mobiparts SRL se va face numai impreuna cu "Formularul de retur" pe care care il gasiti in sectiunea ,,Retururi si Garantii " din Contul dumneavoastra de client. Folosind serviciile de curierat Fan Courier SRL puteti trimite produsul cu plata transportului la destinatie. Plata transportului va fi suportata de client in situatia in care clientul opteaza pentru trimiterea produsului cu alta firma de curierat. 

Coletele trimise de catre dvs printr-un alt curier, cu plata transportului la destinatie, vor fi refuzate! De asemenea, coletele cu solicitare de ramburs vor fi refuzate! 

Ancora top