Returnarea Produselor

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, mai putin Posta Romana. Daca clientul doreste, poate utiliza serviciul nostru de livrare, situatie in care se va opri suma de 20 Lei din valoarea produsului returnat, conform contractului nostru cu firma de curierat.

ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de "Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea produsului.

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor juridice se realizeaza prin credit magazin, virament bancar, numerar (de la sediu Mobiparts Constanta).

Rambursarea banilor pentru produsele stornate persoanelor fizice se realizeaza prin credit magazin sau virament bancar.

Suma transportului de la Vanzator la Cumparator se ramburseaza doar daca se storneaza intreaga factura.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acord cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.

Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
- sa incheie proces verbal cu agentul curier
- sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0241.48.00.88 (interior 2)

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferii garantie produselor.
In cazul refuzarii unui colet deteriorat, clientul trebuie sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0241.48.00.88 (interior 2).

Ancora top