Livrare

Produsele comercializate de catre Mobiparts se livreaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin metoda de transport Fan Courier si plata aleasa de catre cumparator la efectuarea comenzii.

Produsele sunt ambalate corespunzator, sigilate si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. 

Livrarea se face NUMAI prin firma de curierat rapid FAN Courier SRL cu care societatea noastra are incheiat contract de colaborare si care lucreaza in sistemul door-to-door.

Programul de livrari Fan Courier este: 
Luni - Vineri - intre orele 09:00 - 17:00
Sambata - intre orele 09:00 - 14:00

Comenzile cu metoda de plata Ramburs sunt procesate de catre societatea noastra si ridicate de catre Fan Courier astfel:
1. In aceeasi zi lucratoare, pentru cele trimise de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00 - 16:30
2. Urmatoarea zi lucratoare (fara Sambata), pentru cele trimise de Luni pana Vineri, dupa ora 16:30
3. Urmatoarea zi lucratoare, pentru cele trimise Sambata, Duminica si in zilele libere prin lege

Comenzile cu metoda de plata Card Online, Ordin de Plata sunt procesate de catre societatea noastra si ridicate de catre Fan Courier in ziua lucratoare (fara Sambata) in care plata este inregistrata.

Durata de inregistrare a platii cu Card Online este de maximum o ora si pentru cea cu Ordin de Plata de maximum 24 – 48 ore de la efectuarea platii.

La receptionarea coletelor platite cu Card online, Ordin de Plata este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:
1. Pentru persoane fizice este necesara prezentarea unui act de identitate
2. Pentru persoane juridice este necesara prezentarea unui act de identitate si stampila societatii

In functie de fluxul comenzilor ne rezervam dreptul de a procesa in aceeasi zi lucratoare si comenzile trimise de Luni pana Vineri, in intervalul 16:30 - 18:00.
Dupa onorarea comenzii, cumparatorul va primi la adresa de e-mail specificata factura aferenta comenzii + sms-ul cu AWB (necesita selectarea optiunii in pasul de trimitere comanda).

Pentru o comanda trimisa Vineri cumparatorul poate opta pentru servicul optional “Livrare Sambata” oferit de catre Fan Courier (necesita selectarea optiunii in pasul de trimitere comanda), dar acest lucru nu prezinta o garantie datorita intervalului orar de livrare 09-00 – 14:00 pentru ziua de Sambata.

Durata de expediere colet este de 24-48 ore in orasele mari / cu hub Fan Courier si 48 - 72 ore pentru localitatile mici cu kilometrii exteriori.

Durata de expediere colet intra in vigoare din momentul inregistrarii expeditiei in baza de date Fan Courier (Urmarire expeditie http://www.fancourier.ro/tools/awb-tracking/).

Numarul de colet / AWB aferent comenzii este disponibil la emiterea facturii si localizat in contul de client - sectiune "Comenzi".

Durata de livrare a coletelor poate dura mai mult decat durata specificata in anumite cazuri - promotie Black Friday, drumuri / rute inchise sau blocate darorita unor situatii neprevazute. In cazul acesta cumparatorul va fi notificat printr-un mijloc de informare ales de catre societatea noastra. 

Inainte de livrarea unui colet cumparatorul este notificat prin sms sau apel de catre Fan Courier.

Tarif livrare

Pentru o comanda cu valoarea de:
1. Pana in 25 Lei transportul costa 20 Lei in plus fata de totalul comenzii.
2. Cuprinsa intre 25 Lei - 249.99 Lei transportul costa 16 Lei in plus fata de totalul comenzii.
3. De cel putin 250 Lei transportul este GRATUIT!
 
*Tarifele includ TVA si sunt valabile pentru orice localitate din Romania. Nu se percepe nicio alta taxa pentru km sau kg suplimentare !

Informatii aditionale

Comenzile nu beneficiaza de serviciul deschidere colet si verificare produse la livrare.

In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
1. Sa incheie proces verbal cu agentul curier
2. Sa contacteze departamentul de garantii la numarul 0241.48.00.88 (interior 2)

Coletele sunt depozitate in vederea livrarii timp de maximum 7 zile de catre Fan Courier. In cazul in care nu sunt ridicate in acest interval, acestea vor fi returnate catre societatea noastra.

In cazul in care refuzati un colet, ne rezervam dreptul de a nu mai onora comenzile viitoare. Pentru a relua colaborarea, se va achita in avans contravaloarea transportului pentru coletul refuzat (32 Lei tur - retur) + cea a comenzii in curs prin Internet Banking / Ordin de Plata.

Pentru coletele deja expediate, la care cumparatorul doreste sa schimbe adresa de livrare se percepe o taxa de redirectionare de 16 Lei. Taxa se percepe doar la schimbarea localitatii.

Comenzile pot fi ridicate de la sediul societatii noastre doar in cazul in care sunteti Persoana Juridica cu activitate in urmatoarele domenii: Service Telefoane Mobile si/sau IT, Comercializare Accesorii si Componente Telefoane Mobile si/sau IT. 

Pentru persoanele fizice din Constanta coletele vor fi expediate prin curier rapid si se vor aplica aceleasi tarife de livrare.

Ancora top